Ugrás a tartalomhoz

Gyors kiszállítás Magyarországon

Kapcsolat

Szállítási feltételek

Szállítási feltételek

MAGYARORSZÁGI SZÁLLÍTÁSOK

  • 1.1 A UPS-t, a USPS-t, a FedEx-et és a DHL-t használjuk EU-n belüli szállításokhoz.
  • 1.2 A EUR___-tól EUR___összegig terjedő standard szállítás függ az ügyfél címétől [ideértve az ingyenes postai küldeményeket], célunk, hogy a megrendelést 2 munkanapon belül összekészítsük és elküldjük [hétfőtől péntekig, bankszüneti napok kivételével], ami azt jelenti, hogy megrendelését a feladás napjától számított 2-5 munkanapon belül megkapja. Ez nem mindig lehetséges, attól függően, hogy mennyi megrendelés van a rendszerünkben, így ha a rendelését 3 munkanapon belül nem küldtük el, kérjük, forduljon hozzánk közvetlenül.
  • 1.3 Ha az Ön rendelési értéke nem éri el a 75 eurót, súlya kevesebb, mint 3 kg, és a standard kiszállítást választotta, a rendelését UPS-szel küldjük.
  • 1.4 Ha az Ön rendelési értéke meghaladja a 75 eurót, súlya meghaladja a 3 kg-ot, vagy bármilyen nagyméretű teafőzőt tartalmaz, és a standard szállítást választotta, megrendelését a FedEx küldi.
  • 1.5 A UPS-szel vagy USPS-szel küldött megrendeléseket NEM követik nyomon, és akár 5 munkanapot is igénybe vehetnek.
  • 1.6 A FedEx-szel feladott megrendelések nyomon követhetők, és a szállításkor aláírást igényelnek. A feladást követően a szállítás 2-3 munkanapon belül történik.
  • 1.7 A EUR___ to EUR___ közötti expressz szállítások esetén [csak MAGYARORSZÁG], (hétfő – csütörtök) 14.00 óra előtt beérkezett megrendelések feldolgozása és továbbítása elsőbbségi alapon történik, annak biztosítása érdekében, hogy 2 munkanapon belül eljusson Önhöz. Kérjük, biztosítsa, hogy a szállítási címen elérhető legyen e 2 munkanapon, mivel a megrendelés elfogadása érdekében aláírás szükséges. A szállítási osztályunk hétfőtől péntekig (a bankszüneti napok kivételével) tart nyitva, azaz csütörtökön 14.00 óra után, de pénteken 14.00 óra előtt leadott expressz rendelést a következő hétfőn (a banki ünnepek kivételével) szállítjuk. Expressz szolgáltatásunkat a DHL kezeli; célunk, hogy 2 munkanapon belül (hétfő-péntek) megkapja megrendelését. A DHL e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy segítsen nyomon követni a rendelését, amint azt feladták. Expressz kézbesítési szolgáltatásunk NEM garantálja a megrendelés következő napi kiszállítását, még akkor sem, ha azt 14.00 óra előtt (hétfő-csütörtök) adták le.
  • 1.8 Minden ésszerű erőfeszítést megteszünk annak biztosítása érdekében, hogy ezek a határidők teljesüljenek, de nem vállalhatunk felelősséget a harmadik felek által késleltetett csomagokért, például a rossz időjárási viszonyok miatt.
  • 1.9 Amennyiben megrendelését a feladás időpontjától számított 5 munkanapon belül nem kapja meg, kérjük, írjon nekünk e-mailt a richardteavn@gmail.com  címre. Kérjük, a lehető leghamarabb és a megrendelés leadását követő 30 napon belül lépjen kapcsolatba velünk. Ha ezen időkereten kívül lép velünk kapcsolatba, nem tudjuk nyomon követni a rendelését, illetve semmilyen visszatérítést nem tudunk nyújtani.
  • 1.10 Az elveszett vagy sérült megrendeléseket díjmentesen pótoljuk.
  • 1.11 Ha rendelése több sikertelen szállítási kísérlet, át nem vétel vagy nem megfelelő/helytelen cím miatt visszakerül hozzánk, nem tudjuk visszafizetni a szállítási költségeket.
  • 1.12 A nagy volumenű megrendelésekre további szállítási díjak vonatkozhatnak. Ezt egyeztetni fogjuk önnel, mielőtt elküldi a rendelését.